קטגוריות
טכנולוגה

מרכזיה בענן – כל מה שאתם צריכים לדעת

אחד מהדברים החשובים ביותר לכל בעל עסק זה התקשורת שלו עם הלקוחות שלו, ואין ספק שתקשורת טובה ושוטפת בין הלקוח לנותני השירות שלו מהווה חלק מהותי ומשמעותי משביעות הרצון של הלקוח.

רבים מאיתנו עוד זוכרים חלק מהמציאות וחלק מהסרטים בהם ראו אדם מתקשר, השיחה שלו מגיעה למרכזנית והיא זו שמחברת את השיחה עם האדם עמו הוא רוצה לשוחח, או את המרכזיות הגדולות והמגושמות עם מכשירי הטלפון הגדולים המסיבים והמגושמים שהיו פעם בחברות, ארגונים ואפילו משרדי ממשלה. כאשר מערכת הניתוב הייתה מותקנת פיסית בחדר התקשורת, כל שיחה שנכנסה נותבה לשלוחת היעד וכאשר היו תקלות היו חייבים טכנאי מיוחד ומומחה.

אך מאז עברו הרבה מים בנהר, עולם התקשורת התפתח מאוד, חידושים, המצאות וטכנולוגיה חדשנית שהיום נגישה יותר מתמיד גם בתחום המרכזיות לעסקים.

מה זה מרכזיה בענן?

מרכזיה בענן היא למעשה מרכזיה אשר עובדת באמצעות האינטרנט. הפעילות שלה מתקיימת בעזרת שרתי האינטרנט והמידע העובר דרכה ומאוחסן בה למעשה מאוחסן בענן ולא באמצעות שרת פיסי הנמצא במשרדי החברה. היא מוכרת גם בשם מרכזיה וירטואלית.

אם בעבר מרכזיות היו אך ורק פיסיות ולא היו אלטרנטיבות היום זוהי למעשה נחשבת המרכזיה החדשה, המודרנית אשר משתמשת בטכנולוגיה של האינטרנט, בקדמה, בחידושים ובפיתוחים הטכנולוגים על מנת וליעל את אמצעי התקשורת של ארגונים וחברות.

זוהי מרכזיה מתקדמת אשר מותאמת למאה ה- 21 ולצרכים החדשים של חברות וארגונים.

למי מתאימה מרכזיה בענן?

למעשה, מרכזיה המתבססת על ענן מתאימה לכל בית עסק, לכל חברה או ארגון אשר זקוקים למרכזיה או מחזיקים רשת טלפוניה פיסית ואינם מתבססים על מכשירי הסלולר של העובדים שלהם ככלי העיקרי לתקשורת עם הלקוחות.

סוג מרכזיה זה מתאים לעסקים בכל הגדלים החל מעסקים קטנים דרך בינוניים וגם גדולים, מרכזיה כזו מתאימה במיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר פעמים רבות נושא העלויות הינו נושא שיקול משמעותי בהחלטה על התקנת מרכזיה, כמו כן הנושא של הצורך במקום פיסי להתקנת המרכזיה עלול להוות לעיתים בעיה שכן בארגונים וחברות קטנות יש לעיתים מגבלה של מקום ולכן מרכזיה מסוג של ענן היא הפתרון האולטימטיבי עבורם.

מה יתרונות מרכזיה הממוקמת בענן?

מרכזיה הממוקמת בענן בעלת יתרונות רבים ומגוונים:

  • עלויות התקנה ואחזקה – העלויות נמוכות משמעותית מעלויות התקנה של מרכזיה פיסית בעסק.
  • שירותי טלפוניה מתקדמים ללא צורך בתהליכי הטמעה והקמה של שרתי מרכזיה פיסיים.
  • חיבור מיידי ללא צורך בהתקנת חומרה ועם מספרי הטלפון הקיימים.
  • קל ופשוט לתפעל אותה
  • התאמה אישית של התכונות וההגדרות בהתאם לצרכי הלקוח.
  • שיחה באיכות גבוהה.

בחירה של מרכזיה בעסק הינה נושא הדורש חשיבה מעמיקה תוך כדי הבנת היתרונות והחסרונות של המרכזיות הקיימות בשוק, לכן חשוב אני ממליץ להתייעץ עם חברה וותיקה ומנוסה בתחום כגון אומניטלקום בע"מ.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments